Strona Główna

Technologia

Buduj bez granic
nowe perony

Hering modula® to system peronowy o wysokiej jakości i różnorodności wariantów, umożliwiający budowę, renowację lub zmiany wysokości istniejących peronów. Wyróżnia się prostym montażem i krótkim czasem produkcji oraz przyjazną dla środowiska produkcją.
Wielkogabarytowe płyty peronowe
Rozmiar w planie zaczyna się od wymiarów: 2,0x2,0 m. Rekomendujemy wykorzystanie płyt w rozmiarze 2,0x2,5 m; 2,0x3,0 m. W płytach można przewidzieć montaż pokryw studni kablowych. Pokrywy wykonane są w standardzie płyty – również z zachowaniem poziomego oznakowania peronu.
Hering modula® Light
Lekka konstrukcja peronowa w rozpiętościach od 4 do 10 m. System składa się z fundamentów blokowych, belek podporowych i płyty peronowej. System zapewnia możliwość zmiany wysokości peronu na każdym etapie jego eksploatacji.
Hering modula® "π”
Konstrukcja posiadająca płytę peronową, dwuwspornikową zintegrowaną z podciągami równoległymi do osi podłużnej peronu. Doskonale sprawdza się w budowie peronów dwukrawędziowych. Zestawienie konstrukcji oraz wykorzystanie elementów płytowych pośrednich zapewnia swobodę konstruowania peronów. Możliwe rozpiętości: 4,0-15,0 m.
Hering modula® "F"
Jednowspornikowa konstrukcja płytowo-żebrowa. Najczęściej wykorzystywana przy budowie peronów jednokrawędziowych w przekopach lub z dobudowaną częścią szerokości peronu, realizowaną z wykorzystaniem zasypki i nawierzchnią z tradycyjnych płyt chodnikowych. Istnieje możliwość realizacji peronów dwukrawędziowych. Rozpiętość: od 4,0 – 15,0 m.
Wyroby wykonane w technologii
Hering modula® spełniają wymagania klas ekspozycji:
Klasa ekspozycji - oddziaływanie środowiska na beton w konstrukcji; oddziaływania mogą mieć charakter chemiczny lub fizyczny, mogą wpływać na beton lub na zbrojenie i nie były uwzględniane w projekcie konstrukcyjnym jako obciążenia.

Norma PN-EN 206:2014 określa dla danej klasy ekspozycji wymagania dotyczące składu i właściwości betonu.
XC4
korozja wywołana karbonatyzacją
środowisko cyklicznie mokre-suche 
min. zawartość cementu [kg/m3]- 300;
max współczynnik w/c - 0,50;
min. wytrzymałość na ściskanie - C30/37;
XD3
korozja wywołana chlorkami nie pochodzącymi z wody morskiej środowisko cyklicznie suche-mokre
(nawierzchnia betonowa dróg, parkingów i części mostów)
min. zawartość cementu Ekg/m31 - 300;
max współczynnik w/c - 0,50;
min. wytrzymałość na ściskanie - C30/37;
XS3
korozja wywołana chlorkami pochodzącymi z wody morskiej środowisko strefy pływów, rozbryzgów i aerozoli (w konsekwencji: efekt falowania morza)
min. zawartość cementu [kg/m3] - 340;
max współczynnik w/c - 0,45;
min. wytrzymałość na ściskanie - C35/45;
XF4
agresja spowodowana zamrażaniem/rozmnażaniem środowisko silnie nasycone woda ze środkami odladzającymi
min. zawartość cementu [kg/m3] - 340;
max współczynnik w/c - 0,45;
min. wytrzymałość na ściskanie - C30/37;
wymagany jest minimalny poziom napowietrzenia 4% i stosowani kruszywa mrozoodpornego;
XA2
agresja chemiczna
środowisko z umiarkowaną agresją chemiczną
min. zawartość cementu [kg/m3] - 320;
max współczynnik w/c - 0,50;
min. wytrzymałość na ściskanie - C30/37;

Działamy, zmieniamy, rozwiązujemy!

Nasz zespół doradców służy swoją wiedzą, by pomóc w pełnym wykorzystaniu zalet modułowości systemu peronowego Hering modula®. Zachęcamy do zapoznania się z ramowym opisem systemu i do kontaktu z nami, aby dowiedzieć się, jak nasze perony mogą pomóc w realizacji Twoich potrzeb.
crossmenuchevron-up